Jäsenedut

• Saat kattavan Pohjola Vakuutuksen Sporttiturvavakuutuksen, joka on voimassa aina hevosia hoidettaessa, ratsastaessa sekä matkoilla tallille.
  • Saat Hippos-lehden jäsenetuna seitsemän kertaa vuodessa. Hippos sisältää mm. asiantuntija-artikkeleita ja ajankohtaista tietoa hevos- ja ratsastusmaailmasta.
  • Voit suorittaa ratsastuksen hevostaito- ja ratsastusmerkkejä. Merkkien avulla voit seurata omien taitojesi kehittymistä ja luoda tavoitteellisuutta hevosharrastukseesi.
  • Voit osallistua ratsastuskilpailuihin. Kilpailuharjoituksia lukuun ottamatta kaikkiin (seura-, alue-, kansalliset- ja kansainväliset) ratsastuskilpailuihin osallistumiseen tarvitaan ratsastusseuran jäsenyys.
  • Voit osallistua toimihenkilökoulutuksiin ja toimia koulutuksen jälkeen tuomarina, ratamestarina, stewardina jne. Toimihenkilöt mahdollistavat seurojen kilpailutoiminnan.
  • Tallink-Silja risteilytarjoukset
  • Maksuton puhelinneuvonta hevostoimintaan liittyvissä oikeudellisissa asioissa
  • Ja paljon muuta....

Jäsenille kuuluvat edut ja kampanjat löytyvät, kun kirjaudut Jäsenhuoneeseen.

Ikaalisten Ratsastusseuran eri jäsenlajien liiton edut ovat seuraavanlaiset:

• Täysjäsen (seniori ja juniori) saa kaikki liiton tarjoamat jäsenedut.

• Perhejäsenen (seniori ja juniori) edut ovat muuten samat kuin täysjäsenellä, mutta hän ei saa Hippos-lehteä, eikä hänelle voida myöntää kansallista kilpailulupaa tai toimihenkilöoikeuksia. Perhejäsenen täytyy asua samassa taloudessa täysjäsenen kanssa ja kuulua samaan seuraan kuin täysjäsen.

• Kannatusjäsenet (seniori ja juniori) eivät saa mitään liiton jäsenetuja. Esimerkiksi osallistuakseen seura- ja aluekilpailuihin ratsastajan tulee olla joko täys- tai perhejäsen.

Seuran edut ovat kaikilla jäsenlajeilla samat!

IRAS tarjoaa jäsenilleen mm. retkiä, harjoituskilpailuja, seurakisoja ja muita tapahtumia mahdollisuuksien mukaan, sekä tietenkin mukavaa yhdessä oloa.

Jos haluat jotain muuta toimintaa, ota rohkeasti yhteyttä johtokunnan jäseniin! Kehitysideat ovat tervetulleita!